+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Cristal Palace Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

von 198 Bewertungen

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    89%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    81%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Margarita Malyavskaya

Einzelreisender, 20.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Komfort
5
Cena/kvalita
3

Mgr.Kamila Volfová

Einzelreisender, 19.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ubytování, služby hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Helena Vitouchová

Älteres Paar, 4.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Výborný personál, jak restaurace tak i u jednotlivých procedur, Velmi dobré jídlo, všeho dotatek, žádné problémy.

  • Co se týče komfortu,těžko si ho můžete užívat za zvuku příklepové vrtačky a jiných zvuků doprovázející rekonstrukci výtahu. S tím souvisí hodnocení cena/kvalita. Očekával bych místo omluv, raději nějakou slevu. Problémem bylo i hlasité povídání ruské klientely na procedůrách. To jsem taky nikde nezažil!! Naprostou katastrofou bylo chování rusky mluvících hostů v sauně. Většina se při vstupu do sauny neosprchovala a NIKDO z nich si neodložil PLAVKY i když je to na vstupu jasně rusky napsáno!! VSTUP BEZ PLAVEK! Opěradlo horní lavice je úplně černé.(humus) Někteří si nohy nepodkládají a když odejdou, zůstavají po nich velké mokré fleky, A to, že se chovají velmi hlučně, je téměř pravidlem. Ze sauny odcházejí (většina bez osprchování) v těch potem nasáklých plavkách do bazénu nebo do výřivky. Na sloupcích ve vířivce byly až 5cm vysoké žluté mastné usazeniny. Ty zmizely pouze jednou, během týdenního pobytu a druhý den už tam opět byly. Na naše otázky, proč mají plavky, když to tam mají jasně napsáno, vyrozuměli jsme něco jako, že jim nikdo neřekl. Protože u bazénu, výřivky ani sauny celou dobu nikdo nebyl, zkusili jsme jít večer za recepčním, aby jim to řekl, ale ten se neobtěžoval a stupidnímy výroky jako " A tam je to skutečně napsáno? a "já bych tam taky bez plavek nevlezl" , dokázal, že napomenout rusy by bylo velmi neopatrné, zvlášť když je jich tam v hotelu 90%. Co kdyby příště nepřijeli ?? Byli jsme v několika lázních, ale toto jsme nezažili nikde!!!

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Pavel Čada

Einzelreisender, 2.3.2018

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Pavel Petr

Einzelreisender, 24.2.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
5
Služby
8
Čistota
6
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Lenka Mazouchová

Junges Paar, 19.2.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Libila se nam ochota personalu prizpusobit cas procedur nasim pozadavkum. Celkove az na par drobnosti dobry dojem. Hezky jsme si odpocinuli a to byl zamer.

  • Zadna informace predem o probihajici rekonstrukci hotelu. Pokud hotel nabizi wellness vikendove balicky, mel by zajistit, aby tyto sluzby byly pres vikend dostupne. Byli jsme informovani, ze v patek pracuji zamestnanci spa do 4, a v nedeli pak vubec. Tim padem se vse musi naplanovat na sobotu... 200,- Kc za parkovani v podzemnich garazich hotelu pro hotelove hosty mi prijde dost. Pomerne nestastne architektonicky resene sauny-ze saunovaci mistnosti se kouka primo na to, jak se ostatni ochlazuji ve sprchach. Zadne pritmi nebo mlecne sklo..neni to prijemne. Doporucovala bych kontrolovat, aby chodili do sauny lide bez plavek. Bylo tam cca 8 lidi a z toho 2 bez plavek. Zbytek se pekne vypotil do plavek a pak bez osprchovani skocil rovnou do bazenu (nemyslim bohuzel ochlazovaciho)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

Einzelreisender, 16.2.2018

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Jarmila Radová

Einzelreisender, 11.2.2018

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Celkově velmi dobrý dojem a spokojenost,cistota a vstřícnost

  • Žádný problém

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

David Novosad

Einzelreisender, 3.2.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Na pobytu bylo úžasné klidné prostředí Mariánských Lázní. Co se týče hotelu a personálu, tak obojí bylo perfektní.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Slavomír Langmajer

Einzelreisender, 29.1.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • hotel procházel částečnou rekonstrukcí, pravděpodobně se na této skutečnosti podepsala čistota v hotelu (špinavé koberce na chodbách). Celkově se mi zdál hotel "trochu opotřebovaný" na to že to byly 4 hvězdy.

Personál
6
Služby
8
Čistota
4
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Miroslav Sedlák

Einzelreisender, 29.1.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Byli jsme s manželkou v hotelu spokojeni.

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Stanislav a Martina Karbusický-Civišová

Älteres Paar, 8.1.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme zde velice spokojeni, servis a služby vašeho hotelu byly perfektní.Za nás nelze nic vytknout.Rádi se k vám opět vrátíme.Váš hotel můžeme všem doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petr Pašek

Älteres Paar, 20.12.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

Älteres Paar, 20.11.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Lubomír Řehák

Älteres Paar, 20.11.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Zdenka Lufinkova

Einzelreisender, 31.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Misto,vecere

  • Zadne knihy v cestine,pokazene hodiny hned vedle hlavy postele

Personál
7
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
3

Naďa Petrovičová

Einzelreisender, 30.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Příjemné prostředí hotelu, útulný a čistý pokoj, velmi chutná jídla místního pana šéfkuchaře, odborně provedená masáž. Mariánské Lázně jsou malebné město, ráda se do nich vracím.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonym

Einzelreisender, 20.10.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Masáž i koupel výborná. Jídlo dobré a chutné.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

Älteres Paar, 9.10.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
38 %
  • okolí hotelu, parky, promenády, léčivé prameny,

  • vybavení pokojů nebylo kde usušit ručníky, plavky....

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
3
Cena/kvalita
1

Petr Šinkora

Junges Paar, 13.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Diese Webseite benutzt Cookies

Wir verwenden auf unseren Webseiten Cookies, um Ihnen den besten Service bieten zu können. Mit der Nutzung unserer Webseiten, akzeptieren Sie die Nutzung von Cookies.