+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Hotel Cristal Palace Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

von 206 Bewertungen

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    90%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    81%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Martin Šulc

Einzelreisender, 15.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
83 %
  • služby vpořádku,až na menší bazén,chtěl bych poděkovat číšníkovi byl jsem velice spokojen,

  • pokoj vedle úklidové místnosti,úklid v neděli po 6 hodině ranní takže nás uklízečky vzbudili, možnost dokoupení masáží prý plný hotel i když se nám nezdálo

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
5

Alena Kenkusova

Einzelreisender, 1.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
6

Jan Gruntorád

Einzelreisender, 1.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Hotel má vemi dobrou polohu. Vše je pod jednou střechou. Pokoje jsou dostatečně prostorné.

  • Nenám negativní komentář

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonym

Junges Paar, 3.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

Einzelreisender, 10.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Příjemný personál na procedurach

  • Čistota

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Petr Hafinec

Älteres Paar, 9.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Pohoda, klid, čistota, zdvořilý a milý personál, zejména servírky na večeři, v baru a číšník na zahrádce

  • Omezená nabídka.

Personál
10
Služby
5
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Marta Fejfarová

Einzelreisender, 24.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt se nám velmi líbil.Co se týče služeb a ochoty personálu, nelze vůbec nic vytknout.Jídlo bylo vynikající.Doporučím mým známým.Rádi by jsme se sem někdy vrátili, ale na delší pobyt. Děkujeme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Věra Bobelová

Einzelreisender, 7.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Drahomíra Elstnerová

Einzelreisender, 24.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
93 %
  • Hotel umístěn na začátku kolonády. Všude dostupnost i pěšky. V okolí krásně upravené parky.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
0

Margarita Malyavskaya

Einzelreisender, 20.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Komfort
5
Cena/kvalita
3

Mgr.Kamila Volfová

Einzelreisender, 19.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ubytování, služby hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Helena Vitouchová

Älteres Paar, 4.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Výborný personál, jak restaurace tak i u jednotlivých procedur, Velmi dobré jídlo, všeho dotatek, žádné problémy.

  • Co se týče komfortu,těžko si ho můžete užívat za zvuku příklepové vrtačky a jiných zvuků doprovázející rekonstrukci výtahu. S tím souvisí hodnocení cena/kvalita. Očekával bych místo omluv, raději nějakou slevu. Problémem bylo i hlasité povídání ruské klientely na procedůrách. To jsem taky nikde nezažil!! Naprostou katastrofou bylo chování rusky mluvících hostů v sauně. Většina se při vstupu do sauny neosprchovala a NIKDO z nich si neodložil PLAVKY i když je to na vstupu jasně rusky napsáno!! VSTUP BEZ PLAVEK! Opěradlo horní lavice je úplně černé.(humus) Někteří si nohy nepodkládají a když odejdou, zůstavají po nich velké mokré fleky, A to, že se chovají velmi hlučně, je téměř pravidlem. Ze sauny odcházejí (většina bez osprchování) v těch potem nasáklých plavkách do bazénu nebo do výřivky. Na sloupcích ve vířivce byly až 5cm vysoké žluté mastné usazeniny. Ty zmizely pouze jednou, během týdenního pobytu a druhý den už tam opět byly. Na naše otázky, proč mají plavky, když to tam mají jasně napsáno, vyrozuměli jsme něco jako, že jim nikdo neřekl. Protože u bazénu, výřivky ani sauny celou dobu nikdo nebyl, zkusili jsme jít večer za recepčním, aby jim to řekl, ale ten se neobtěžoval a stupidnímy výroky jako " A tam je to skutečně napsáno? a "já bych tam taky bez plavek nevlezl" , dokázal, že napomenout rusy by bylo velmi neopatrné, zvlášť když je jich tam v hotelu 90%. Co kdyby příště nepřijeli ?? Byli jsme v několika lázních, ale toto jsme nezažili nikde!!!

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Pavel Čada

Einzelreisender, 2.3.2018

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Pavel Petr

Einzelreisender, 24.2.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
5
Služby
8
Čistota
6
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Lenka Mazouchová

Junges Paar, 19.2.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Libila se nam ochota personalu prizpusobit cas procedur nasim pozadavkum. Celkove az na par drobnosti dobry dojem. Hezky jsme si odpocinuli a to byl zamer.

  • Zadna informace predem o probihajici rekonstrukci hotelu. Pokud hotel nabizi wellness vikendove balicky, mel by zajistit, aby tyto sluzby byly pres vikend dostupne. Byli jsme informovani, ze v patek pracuji zamestnanci spa do 4, a v nedeli pak vubec. Tim padem se vse musi naplanovat na sobotu... 200,- Kc za parkovani v podzemnich garazich hotelu pro hotelove hosty mi prijde dost. Pomerne nestastne architektonicky resene sauny-ze saunovaci mistnosti se kouka primo na to, jak se ostatni ochlazuji ve sprchach. Zadne pritmi nebo mlecne sklo..neni to prijemne. Doporucovala bych kontrolovat, aby chodili do sauny lide bez plavek. Bylo tam cca 8 lidi a z toho 2 bez plavek. Zbytek se pekne vypotil do plavek a pak bez osprchovani skocil rovnou do bazenu (nemyslim bohuzel ochlazovaciho)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

Einzelreisender, 16.2.2018

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Jarmila Radová

Einzelreisender, 11.2.2018

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Celkově velmi dobrý dojem a spokojenost,cistota a vstřícnost

  • Žádný problém

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

David Novosad

Einzelreisender, 3.2.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Na pobytu bylo úžasné klidné prostředí Mariánských Lázní. Co se týče hotelu a personálu, tak obojí bylo perfektní.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Slavomír Langmajer

Einzelreisender, 29.1.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • hotel procházel částečnou rekonstrukcí, pravděpodobně se na této skutečnosti podepsala čistota v hotelu (špinavé koberce na chodbách). Celkově se mi zdál hotel "trochu opotřebovaný" na to že to byly 4 hvězdy.

Personál
6
Služby
8
Čistota
4
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Miroslav Sedlák

Einzelreisender, 29.1.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Byli jsme s manželkou v hotelu spokojeni.

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6