+48 222 030 341
Pn. - Pt.: 8 - 22 h , Sob. - Niedz.: 9 - 22 h

Cristal Palace Recenzje

Ocena hotelu

87%
Bardzo dobrze

by 198 reviews

  • Personel

    90%
  • Czystość

    89%
  • Wyposażenie

    88%
  • Komfort

    85%
  • Cena

    81%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:

Margarita Malyavskaya

podróżujący w pojedynkę, 20.3.2018

Čeština

  • Cena ogólna
40 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Komfort
5
Cena/kvalita
3

Mgr.Kamila Volfová

podróżujący w pojedynkę, 19.3.2018

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Ubytování, služby hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Helena Vitouchová

para, 4.3.2018

Čeština

  • Cena ogólna
78 %
  • Výborný personál, jak restaurace tak i u jednotlivých procedur, Velmi dobré jídlo, všeho dotatek, žádné problémy.

  • Co se týče komfortu,těžko si ho můžete užívat za zvuku příklepové vrtačky a jiných zvuků doprovázející rekonstrukci výtahu. S tím souvisí hodnocení cena/kvalita. Očekával bych místo omluv, raději nějakou slevu. Problémem bylo i hlasité povídání ruské klientely na procedůrách. To jsem taky nikde nezažil!! Naprostou katastrofou bylo chování rusky mluvících hostů v sauně. Většina se při vstupu do sauny neosprchovala a NIKDO z nich si neodložil PLAVKY i když je to na vstupu jasně rusky napsáno!! VSTUP BEZ PLAVEK! Opěradlo horní lavice je úplně černé.(humus) Někteří si nohy nepodkládají a když odejdou, zůstavají po nich velké mokré fleky, A to, že se chovají velmi hlučně, je téměř pravidlem. Ze sauny odcházejí (většina bez osprchování) v těch potem nasáklých plavkách do bazénu nebo do výřivky. Na sloupcích ve vířivce byly až 5cm vysoké žluté mastné usazeniny. Ty zmizely pouze jednou, během týdenního pobytu a druhý den už tam opět byly. Na naše otázky, proč mají plavky, když to tam mají jasně napsáno, vyrozuměli jsme něco jako, že jim nikdo neřekl. Protože u bazénu, výřivky ani sauny celou dobu nikdo nebyl, zkusili jsme jít večer za recepčním, aby jim to řekl, ale ten se neobtěžoval a stupidnímy výroky jako " A tam je to skutečně napsáno? a "já bych tam taky bez plavek nevlezl" , dokázal, že napomenout rusy by bylo velmi neopatrné, zvlášť když je jich tam v hotelu 90%. Co kdyby příště nepřijeli ?? Byli jsme v několika lázních, ale toto jsme nezažili nikde!!!

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Pavel Čada

podróżujący w pojedynkę, 2.3.2018

Pardubický kraj

  • Cena ogólna
98 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Pavel Petr

podróżujący w pojedynkę, 24.2.2018

Čeština

  • Cena ogólna
64 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
5
Služby
8
Čistota
6
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Lenka Mazouchová

dorośli, 19.2.2018

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
82 %
  • Libila se nam ochota personalu prizpusobit cas procedur nasim pozadavkum. Celkove az na par drobnosti dobry dojem. Hezky jsme si odpocinuli a to byl zamer.

  • Zadna informace predem o probihajici rekonstrukci hotelu. Pokud hotel nabizi wellness vikendove balicky, mel by zajistit, aby tyto sluzby byly pres vikend dostupne. Byli jsme informovani, ze v patek pracuji zamestnanci spa do 4, a v nedeli pak vubec. Tim padem se vse musi naplanovat na sobotu... 200,- Kc za parkovani v podzemnich garazich hotelu pro hotelove hosty mi prijde dost. Pomerne nestastne architektonicky resene sauny-ze saunovaci mistnosti se kouka primo na to, jak se ostatni ochlazuji ve sprchach. Zadne pritmi nebo mlecne sklo..neni to prijemne. Doporucovala bych kontrolovat, aby chodili do sauny lide bez plavek. Bylo tam cca 8 lidi a z toho 2 bez plavek. Zbytek se pekne vypotil do plavek a pak bez osprchovani skocil rovnou do bazenu (nemyslim bohuzel ochlazovaciho)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 16.2.2018

Moravskoslezský kraj

  • Cena ogólna
92 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Jarmila Radová

podróżujący w pojedynkę, 11.2.2018

Karlovarský kraj

  • Cena ogólna
94 %
  • Celkově velmi dobrý dojem a spokojenost,cistota a vstřícnost

  • Žádný problém

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

David Novosad

podróżujący w pojedynkę, 3.2.2018

Čeština

  • Cena ogólna
98 %
  • Na pobytu bylo úžasné klidné prostředí Mariánských Lázní. Co se týče hotelu a personálu, tak obojí bylo perfektní.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Slavomír Langmajer

podróżujący w pojedynkę, 29.1.2018

Čeština

  • Cena ogólna
60 %
  • hotel procházel částečnou rekonstrukcí, pravděpodobně se na této skutečnosti podepsala čistota v hotelu (špinavé koberce na chodbách). Celkově se mi zdál hotel "trochu opotřebovaný" na to že to byly 4 hvězdy.

Personál
6
Služby
8
Čistota
4
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Miroslav Sedlák

podróżujący w pojedynkę, 29.1.2018

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
70 %
  • Byli jsme s manželkou v hotelu spokojeni.

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Stanislav a Martina Karbusický-Civišová

para, 8.1.2018

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Byli jsme zde velice spokojeni, servis a služby vašeho hotelu byly perfektní.Za nás nelze nic vytknout.Rádi se k vám opět vrátíme.Váš hotel můžeme všem doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petr Pašek

para, 20.12.2017

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonim

para, 20.11.2017

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
94 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Lubomír Řehák

para, 20.11.2017

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
92 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Zdenka Lufinkova

podróżujący w pojedynkę, 31.10.2017

Čeština

  • Cena ogólna
56 %
  • Misto,vecere

  • Zadne knihy v cestine,pokazene hodiny hned vedle hlavy postele

Personál
7
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
3

Naďa Petrovičová

podróżujący w pojedynkę, 30.10.2017

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • Příjemné prostředí hotelu, útulný a čistý pokoj, velmi chutná jídla místního pana šéfkuchaře, odborně provedená masáž. Mariánské Lázně jsou malebné město, ráda se do nich vracím.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 20.10.2017

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
80 %
  • Masáž i koupel výborná. Jídlo dobré a chutné.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonim

para, 9.10.2017

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
38 %
  • okolí hotelu, parky, promenády, léčivé prameny,

  • vybavení pokojů nebylo kde usušit ručníky, plavky....

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
3
Cena/kvalita
1

Petr Šinkora

dorośli, 13.9.2017

Čeština

  • Cena ogólna
84 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.