+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

OREA Spa Hotel Cristal Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 382 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Marcela Krejzová

jednotlivec, 18.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Spokojenost prakticky po všech stránkách, personál příjemný, vybavenost a služby hotelu perfektní, kvalita odpovídá cenám, jídlo výborné. Snad jedna malá připomínka k vybavenosti a čistotě v prostorách bazénu - ve sprchách nebylo doplněné mýdlo a doporučila bych větší hygienu vířivky, na okrajích byla dost usazená špína. Služby Spa.cz perfektní.

Personál
9
Služby
9
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 16.8.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Vyzdvihuji vynikající kuchyni .

  • Vynikající kuchyně. Snídaně i večeře formou bufetu. Spousta výborného jídla, navíc hodně zeleniny, ovoce a čerstvých zákusků. pokaždé jsme si pochutnali, celá rodina. Personál jídelny byl milý, když měli neskutečný fofr.. Děkujeme.

  • Byli jsme klienti, kteří si pobyt platili sami, bez příspěvku pojišťovny. Nebyli jsme na léčebném pobytu, hrazeném pojišťovnou. Ale přesto jsme dostali ´´ v ceně ´´ několik procedur. Masáž, minerální koupel, oxygenoterapie, parafín na ruce. Byli jsme posláni rovnou z recepce, abychom se domluvili s vrchní sestrou. Myslela jsem si, že se s námi domluví na časech procedur. Vrchní sestra nám mezi dveřmi strčila do ruky papíry s rozepsanými procedurami na celý týden. Absolutně se s námi nehodlala bavit. První a poslední kontakt s ní byl žalostný. Procedury nám nevyhovovaly časově a museli jsme jim přizpůsobit naše plánované výlety. Na procedůrách se nás nikdo nezeptal na zdravotní anamnézu.. Jsme s manželem zdravotníci s třicetiletou praxí.

Personál
6
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
OREA Spa Hotel Cristal odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení, poslouží ke zlepšení našich služeb Hezký den Ilona Vinklerová, Sales Manager

Olga Třešňáková

jednotlivec, 6.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Ing. Tomáš Řezáč

mladý pár, 9.5.2016

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Vše OK, pouze jídelna jako za dob minulých, 50 namačkaných němců a rusů na malém prostoru, stoly pro 8-10 lidí. Jako ve škole. A všemu dala korunu "romantická večeře" při svíčkách společně s 40 hosty, kteří Vám koukají do talíře a nechápou, proč jíte něco jiného než oni, proč Vás číšník obsluhuje, proč Vám přinesl víno atd... A čumí a čumí... Romantika jak má být.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Hana Poljaková

dospělý pár, 9.9.2013

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Karel

dospělý pár, 12.8.2022

Klatovy Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Nefunkční klimatizace

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 15.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Pobyt se nám líbil, nějaké drobnosti se vždycky najdou, doporučujeme

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 24.10.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Renata Sekaninová

dospělý pár, 17.7.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Ochotný personál, výborné jídlo. Cena za parkování 380,-Kč za noc je příliš vysoká a není uvedena na webových stránkách.

  • Ve sprše u bazénů chybělo několik dní mýdlo. Cena za parkování 380,-za noc je vysoká a není uvedena na webových stránkách.

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
OREA Spa Hotel Cristal odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení, které přispěje ke zlepšení služeb
Hezký den Ilona Vinklerová, Sales Manager

Dr. Jiřina Hánová

jednotlivec, 20.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Ubytování perfektní, služby v jídelně také, milý personál.

  • Voda v bazénu byla studená.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 1.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Irena Svarcova

skupina přátel, 20.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • S pobytem v hotelu Cristal jsme byli celkem spokojeni. Díky vstřícnému personálu jsme nakonec doladili i načasování procedur k naší spokojenosti. Pochvala patří paní masérce, která byla milá a ochotná přijít v čase, který nám vyhovoval

  • poloha hotelu přístup personálu vstřícnost personálu Mariánské lázně jsou nádherné!

  • načasování procedur v rámci 3 denního pobytového balíčku - příliš brzo ráno

Personál
10
Služby
7
Čistota
5
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 27.3.2017

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Perfektní spolupráce se službou SPA. Rychlost, vstřícnost, kvalita. Tak nějak si představuji fungování serveru.

  • Pěkný hotel, velice příjemný personál, chutná strava, výborná poloha hotelu.

  • Sauny fungují jen v omezených časech, infa skoro vůbec. Masérka na thajských masážích nepříjemná, velice bolestivá masáž.. Pokazila tím dojem ostatního wellness personálu.

Personál
10
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Pavlína Molnárová

dospělý pár, 31.12.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • ochota personalu

  • fleky na prehozu na posteli

Personál
10
Služby
10
Čistota
3
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5

Milena Dolejšová

jednotlivec, 2.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Jaruška Řezníčková

jednotlivec, 7.10.2015

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Ochota personálu recepce, který reagoval ochotně i na moje mimořádné požadavky. Opravdu výborná kuchyně a rozmanitost její nabídky. Ubytování mi velmi vyhovovalo - blízkost procedur a i malý bazén mi celkem dobře posloužil (hodně jsem jej využívala ke cvičení). Velmi příjemné a vstřícné bylo i chování zdravotnického personálu (rehabilitační pracovnice).

Personál
9
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Ivana Formánková

jednotlivec, 1.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 7.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Přístup pracovníka na recepci, nebylo možné parkovat v hotelu, i když bylo viditelné, ze hotel neni plné obsazen, alespoň se nám zdálo

Personál
8
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Naděžda Mikulica

jednotlivec, 10.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Všichni byli v pohodě, nepoznála jsem negativum.

  • Byli jme na pátém pátře. Moc důsno.

Personál
10
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Helena Vitouchová

dospělý pár, 4.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Výborný personál, jak restaurace tak i u jednotlivých procedur, Velmi dobré jídlo, všeho dotatek, žádné problémy.

  • Co se týče komfortu,těžko si ho můžete užívat za zvuku příklepové vrtačky a jiných zvuků doprovázející rekonstrukci výtahu. S tím souvisí hodnocení cena/kvalita. Očekával bych místo omluv, raději nějakou slevu. Problémem bylo i hlasité povídání ruské klientely na procedůrách. To jsem taky nikde nezažil!! Naprostou katastrofou bylo chování rusky mluvících hostů v sauně. Většina se při vstupu do sauny neosprchovala a NIKDO z nich si neodložil PLAVKY i když je to na vstupu jasně rusky napsáno!! VSTUP BEZ PLAVEK! Opěradlo horní lavice je úplně černé.(humus) Někteří si nohy nepodkládají a když odejdou, zůstavají po nich velké mokré fleky, A to, že se chovají velmi hlučně, je téměř pravidlem. Ze sauny odcházejí (většina bez osprchování) v těch potem nasáklých plavkách do bazénu nebo do výřivky. Na sloupcích ve vířivce byly až 5cm vysoké žluté mastné usazeniny. Ty zmizely pouze jednou, během týdenního pobytu a druhý den už tam opět byly. Na naše otázky, proč mají plavky, když to tam mají jasně napsáno, vyrozuměli jsme něco jako, že jim nikdo neřekl. Protože u bazénu, výřivky ani sauny celou dobu nikdo nebyl, zkusili jsme jít večer za recepčním, aby jim to řekl, ale ten se neobtěžoval a stupidnímy výroky jako " A tam je to skutečně napsáno? a "já bych tam taky bez plavek nevlezl" , dokázal, že napomenout rusy by bylo velmi neopatrné, zvlášť když je jich tam v hotelu 90%. Co kdyby příště nepřijeli ?? Byli jsme v několika lázních, ale toto jsme nezažili nikde!!!

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5