+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

OREA Spa Hotel Cristal Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 382 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Milena Peteřikova

jednotlivec, 21.8.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Marie Rybářová

jednotlivec, 4.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • vše bylo perfektní

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 23.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • služby -masér -super

  • restaurace-prostředí pro romantickou večeři zcela nevhodné

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Ing. Ján Šturcel

dospělý pár, 2.9.2011

Slovensko

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Všetko v poriadku, len klimatizácia veľmi hlučná (v noci sme ju pre hluk museli vypínať) a málo účinná. Zaujímavá je tiež vlastná obsluha bazéna a vírivky vo wellness, o čom sme však informáciu, napr. na recepcii, nedostali.

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Jan Kříž

dospělý pár, 22.8.2011

Zadní Třebaň, ČR

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Hotel velmi příjemný, ve srovnání s jinými podobnými hotely v zahraničí trochu neosobní. Poskytnuté procedury výborné, kompetentní a přívětivý personal, vybavení prvotřídní. Snídaně bohatý výběr, kvělá večeře na přivítání. Umístění ve středu mariánskolázeňské zóny. Čisto, čisté prádlo, uklizečky přívětivé. Byli jsme velmi spokojeni. V každém případě doporučeníhodné. Podkrovní pokoj v horkém dni trochu málo větraný.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Ludvík Geschnabel

dospělý pár, 21.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Strava ok, ubytovani take ok, pobyt na hotelu se nam libil.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Žaneta Zahradníková

mladý pár, 15.7.2011

Česká Republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Helena Rychecka

jednotlivec, 8.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Krásné lázně s pěkným okolím a přírodou, oceňuji také že tam bylo málo klientů že zahraničí, jinak celková spokojenost!

  • V lázních méně klientů, procházky ve zdejších parcích a kouzelná zpívající fontána, večer krásně barevně osvětlená s kouzelnými melodiemi, je to zážitek!

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Bulířová Miloslava

jednotlivec, 22.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Petr Hafinec

dospělý pár, 9.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Nedostatek personálu, nekompetentní rozhodnutí vedení hotelu o poskytování služeb /kavárna údajně od 8.00 - 17.00hod. / asi bude pršet - zavřeno v ranních hodinách. Nepochopitelná doba zavření v 17.00hod. na kávu, víno, destilát a jiné jděte jinam, my vaše peníze nechceme. Značně omezený sortiment - odkazují nás na lobby bar který nemá zahrádku. Recepce Wellnes bez personálu. V neděli procedury neprobíhají. Málo personálu na procedury, v době dojezdu téměř nemožné si doobjednat. Jednoduše řečeno, my vaše peníze nechceme !

  • Pohoda, klid, čistota, zdvořilý a milý personál, zejména servírky na večeři, v baru a číšník na zahrádce

  • Omezená nabídka.

Personál
10
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

ostatní, 22.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Jídlo perfektní, personák v jídelnách a baru naprosto skvělý. Některé lázeňské velmi příjemné a milé.

  • Přestože pobyt končil ve 12.00 hodin, asi tak v 9.00 se uklízečka divila, že tam máme ještě věci. Pak byl celou dobu zaparkovaný vozík s úklidovými prostředky přímo u pokoje. Sejf nefungoval, v baru nebyl led. U čtyřhvězdičkového hotelu by se to nemělo stát.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Daniela Ernygrova

jednotlivec, 7.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Juraj Reško

jednotlivec, 30.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Anonym

ostatní, 22.2.2016

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Ocenil jsem, že když při jedné minerální koupeli nebyla dostatečně teplá voda, tak po reklamaci z mé strany mně byl bez prodlení nabídnut a zajištěn náhradní termín koupele, kdy již teplota vody měla odpovídající hodnoty.

  • Ačkoliv jídla bylo dost (při snídani i při večeři), přece jen večerní nabídka mohla být pestřejší, a nemělo by se při tvorbě jídelního lístku zapomínat, že mezi strávníky je dnes již hodně vegetariánů a vegantů. Z pohledu tohoto typu strávníků byl výběr jídel značně omezený.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Jitka Svobodova

jednotlivec, 1.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • pristup k hostum masaze-vynikajici jidlo-vyborne

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 10.6.2013

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Zdeňka Kroužková

dospělý pár, 28.1.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Josef Majer

rodina s malými dětmi, 1.9.2012

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • S celkovou úrovní hotelu a služeb jsme byli velmi spokojeni. Můžeme doporučit i rodinám s malými dětmi.

  • - vstřícný přístup personálu -čistota -snídaňový bufet -snadný přístup do podzemní garáže (velmi praktické hlavně s dětmi, kdy je nutné často dojít do auta) -příznivá poloha k centru města

  • -relativně vysoká cena lázeňských služeb v hotelu

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anna Denkrová

skupina přátel, 1.12.2011

Ceska republika

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 1.8.2011

Liberec, Česká republika

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Se službami hotelu jsem byla spokojena, méně pak s personálem, který se choval často odměřeně. Gastronomie, která měla být na vysoké úrovni, mě bohužel také zklamala. Večeře složená ze tří chodů, jež byla součástí pobytu, byla naservírována bez možnosti změny, takže pro někoho, kdo nejedl maso nebo zelené fazolky se stala nemilým překvapením. Pudink jako dezert taktéž neoslovil. Poměr cena/kvalita tedy v tomto případě neodpovídala. Naopak bych velmi ocenila čistotu hotelu, vybavení pokoje a možnosti vyžití, například masáže a bazén s vířivkou. Možnost parkování v podzemní garáži a internetové připojení na pokoji hodnotím také velmi kladně.

Personál
7
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7
OREA Spa Hotel Cristal odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,

děkujeme za Vaše hodnocení a připomínky. Velmi nás těší, že jste celkově se službami hotelu Cristal Palace byli spokojeni, a jsme přesvědčeni, že i gastronomickou součást pobytu jsme mohli k Vaší spokojenosti doladit .

Sobotní večeře je sice vždy podávána formou slavnostního jednotného 3chodového menu vč. aperitivu (každou sobotu jiné menu), přesto je samozřejmě možné, pokud jste vegetarián či nejíte zelené fazolky, puding apod., po domluvě s obsluhou udělat v menu změnu.

Hostům a jejich individuálním požadavkům či přáním se v rámci možností vždy snažíme vyjít vstříc - musíme o nich ovšem vědět. Pokud jste o změnu menu obsluhu žádala a nebylo Vám vyhověno, prosíme Vás o zaslání konktrétní informace, tak abychom mohli zajistit nápravu.

Věříme, že Váš celkový dojem z pobytu byl pozitivní, a budeme velmi rádi, pokud se k nám v budoucnu vrátíte.

Hotel Cristal Palace