+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Cristal Palace Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 201 recenzí

  • Personál

    90%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    81%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Marta Fejfarová

jednotlivec, 24.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt se nám velmi líbil.Co se týče služeb a ochoty personálu, nelze vůbec nic vytknout.Jídlo bylo vynikající.Doporučím mým známým.Rádi by jsme se sem někdy vrátili, ale na delší pobyt. Děkujeme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Věra Bobelová

jednotlivec, 7.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Drahomíra Elstnerová

jednotlivec, 24.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
93 %
  • Hotel umístěn na začátku kolonády. Všude dostupnost i pěšky. V okolí krásně upravené parky.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
0

Margarita Malyavskaya

jednotlivec, 20.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Komfort
5
Cena/kvalita
3

Mgr.Kamila Volfová

jednotlivec, 19.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ubytování, služby hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Helena Vitouchová

dospělý pár, 4.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Výborný personál, jak restaurace tak i u jednotlivých procedur, Velmi dobré jídlo, všeho dotatek, žádné problémy.

  • Co se týče komfortu,těžko si ho můžete užívat za zvuku příklepové vrtačky a jiných zvuků doprovázející rekonstrukci výtahu. S tím souvisí hodnocení cena/kvalita. Očekával bych místo omluv, raději nějakou slevu. Problémem bylo i hlasité povídání ruské klientely na procedůrách. To jsem taky nikde nezažil!! Naprostou katastrofou bylo chování rusky mluvících hostů v sauně. Většina se při vstupu do sauny neosprchovala a NIKDO z nich si neodložil PLAVKY i když je to na vstupu jasně rusky napsáno!! VSTUP BEZ PLAVEK! Opěradlo horní lavice je úplně černé.(humus) Někteří si nohy nepodkládají a když odejdou, zůstavají po nich velké mokré fleky, A to, že se chovají velmi hlučně, je téměř pravidlem. Ze sauny odcházejí (většina bez osprchování) v těch potem nasáklých plavkách do bazénu nebo do výřivky. Na sloupcích ve vířivce byly až 5cm vysoké žluté mastné usazeniny. Ty zmizely pouze jednou, během týdenního pobytu a druhý den už tam opět byly. Na naše otázky, proč mají plavky, když to tam mají jasně napsáno, vyrozuměli jsme něco jako, že jim nikdo neřekl. Protože u bazénu, výřivky ani sauny celou dobu nikdo nebyl, zkusili jsme jít večer za recepčním, aby jim to řekl, ale ten se neobtěžoval a stupidnímy výroky jako " A tam je to skutečně napsáno? a "já bych tam taky bez plavek nevlezl" , dokázal, že napomenout rusy by bylo velmi neopatrné, zvlášť když je jich tam v hotelu 90%. Co kdyby příště nepřijeli ?? Byli jsme v několika lázních, ale toto jsme nezažili nikde!!!

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Pavel Čada

jednotlivec, 2.3.2018

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Pavel Petr

jednotlivec, 24.2.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
8
Čistota
6
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Lenka Mazouchová

mladý pár, 19.2.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Libila se nam ochota personalu prizpusobit cas procedur nasim pozadavkum. Celkove az na par drobnosti dobry dojem. Hezky jsme si odpocinuli a to byl zamer.

  • Zadna informace predem o probihajici rekonstrukci hotelu. Pokud hotel nabizi wellness vikendove balicky, mel by zajistit, aby tyto sluzby byly pres vikend dostupne. Byli jsme informovani, ze v patek pracuji zamestnanci spa do 4, a v nedeli pak vubec. Tim padem se vse musi naplanovat na sobotu... 200,- Kc za parkovani v podzemnich garazich hotelu pro hotelove hosty mi prijde dost. Pomerne nestastne architektonicky resene sauny-ze saunovaci mistnosti se kouka primo na to, jak se ostatni ochlazuji ve sprchach. Zadne pritmi nebo mlecne sklo..neni to prijemne. Doporucovala bych kontrolovat, aby chodili do sauny lide bez plavek. Bylo tam cca 8 lidi a z toho 2 bez plavek. Zbytek se pekne vypotil do plavek a pak bez osprchovani skocil rovnou do bazenu (nemyslim bohuzel ochlazovaciho)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 16.2.2018

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Jarmila Radová

jednotlivec, 11.2.2018

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Celkově velmi dobrý dojem a spokojenost,cistota a vstřícnost

  • Žádný problém

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

David Novosad

jednotlivec, 3.2.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Na pobytu bylo úžasné klidné prostředí Mariánských Lázní. Co se týče hotelu a personálu, tak obojí bylo perfektní.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Slavomír Langmajer

jednotlivec, 29.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • hotel procházel částečnou rekonstrukcí, pravděpodobně se na této skutečnosti podepsala čistota v hotelu (špinavé koberce na chodbách). Celkově se mi zdál hotel "trochu opotřebovaný" na to že to byly 4 hvězdy.

Personál
6
Služby
8
Čistota
4
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Miroslav Sedlák

jednotlivec, 29.1.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Byli jsme s manželkou v hotelu spokojeni.

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Stanislav a Martina Karbusický-Civišová

dospělý pár, 8.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme zde velice spokojeni, servis a služby vašeho hotelu byly perfektní.Za nás nelze nic vytknout.Rádi se k vám opět vrátíme.Váš hotel můžeme všem doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Petr Pašek

dospělý pár, 20.12.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 20.11.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Lubomír Řehák

dospělý pár, 20.11.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Zdenka Lufinkova

jednotlivec, 31.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Misto,vecere

  • Zadne knihy v cestine,pokazene hodiny hned vedle hlavy postele

Personál
7
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
3

Naďa Petrovičová

jednotlivec, 30.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Příjemné prostředí hotelu, útulný a čistý pokoj, velmi chutná jídla místního pana šéfkuchaře, odborně provedená masáž. Mariánské Lázně jsou malebné město, ráda se do nich vracím.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9