+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

OREA Spa Hotel Cristal Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 382 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

mladý pár, 28.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Jan Kubeš

jednotlivec, 22.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Bohužel nebyli splněny služby uvedené na vouchru¨- v sobotu slavnostní večeře formou tříchodového menu vč. aperitivu

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5
OREA Spa Hotel Cristal odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení.

Místo jednotného tříchodového menu vč. aperitivu byla v sobotu servírována večeře formou bufetu (= rozšířená nabídka a možnost výběru oproti jednotnému tříchodovému menu). Na místě byla tato skutečnost hosty kvitována jako lepší varianta.

Miroslav Moucha

jednotlivec, 22.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7

Anonym

ostatní, 30.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Malá informovanost o kulturních nabídkách v Mariánských lázních, vše jsme si zjišťovaly v informačním centru. Peronál nezdravil hosty, také stolová úprava nebyla na úrovni, scházely příbory na předkrm, dezert..

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 26.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Karel Vala

dospělý pár, 14.11.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Hana Kubálková

ostatní, 20.7.2020

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Služby hotelu se od předcházejících let zhoršily - bohužel výrazné omezení personálu a zavedení automatů na kávu - jeden ze dvou 2x nefungoval, tzn. stála se ve 4hvězdičkovém hotelu 10 min fronta na kafe při snídani!

  • Pěkný hotel.

  • Služby hotelu se od předcházejících let zhoršily - bohužel výrazné omezení personálu a zavedení automatů na kávu - jeden ze dvou 2x nefungoval, tzn. stála se ve 4hvězdičkovém hotelu 10 min fronta na kafe při snídani! Recepční nevěděl, zda jezdí po Mar. L. vláček.

Personál
8
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
OREA Spa Hotel Cristal odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení, omlouváme se za poruchu automatu na kávu, snažili jsme se ihned zavolat servis, který kávovar opravil. Hezký den Ilona Vinklerová, Sales Manager

Miroslav Sedlák

jednotlivec, 29.1.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Byli jsme s manželkou v hotelu spokojeni.

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 29.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • - čistota - ochotný personál - hezké prostředí

  • - malý bazén - do sauny chodili lidi v plavkách - chybějící zázemí pro saunu, absence oddechové zóny - romantická večeře pro dva servírována do společné jídelny s ostatními hosty, kteří večeři měli formou bufetu - průměrná kvalita servírovaného vína, které neodpovídalo třídě hotelu

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Jitka Lesseová

jednotlivec, 29.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • příjemný personál

  • přestože byly procedury naplánovány, nebyly dle rozpisu, na místech určení (nakonec se uskutečnily, ale jinde)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Alice Červená

jednotlivec, 18.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • SPA - příjemný relaxační bazén s protiproudem, vířivka, sauna Teplá voda Čistota Možnost návštěvy SPA kdykoli po celý den - málo návštěvníků Kvalitní snídaně

  • Velmi nízká kvalita večeří v rámci polopenze Poměrně drahé masážní služby

Personál
8
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Ludmila Hánová

jednotlivec, 26.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Vcelku profesionální přístup personálu i služeb. Velmi se mi líbil přístup pracovníků welnes spa. Vynikající byla chuť jídla i jeho estetická hodnota. Děkuji.

  • Bazén nebyl dostatečně teplý, restaurace má nedostatek personálu - na oběd jsem čekala hodinu, i když v restauraci sedělo cca 8 lidí. Kuchař asi nestíhá, je-li tam sám.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Jan Havlík

mladý pár, 23.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 10.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Jaroslav Jedlička

dospělý pár, 10.10.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Při odjezdu jsem musel zaplatit na recepci za do objednanou proceduru, ačkoliv byla placena již při nákupu ve vouCher. Prosím o vysvětlení .0

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 2.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Dobrá poloha, ochotný personál v restauraci a na recepci, nové wellness centrum

  • ochotný personál v restauraci a na recepci, nové wellness centrum

  • chybějící klid, resp. relaxační hudba při masáži

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Rostislav Nídl

dospělý pár, 23.2.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Osobní přístup, zábal do maska.

  • nevím

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Jiří Štok

jednotlivec, 26.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Marek Vacek

dospělý pár, 27.10.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 29.8.2013

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • V hotelu jsme absolvovali gourmet balíček. Vše od našeho příjezdu do hotelu až do odjezdu bylo perfektní, personál byl moc příjemný a ochotný vyřešit všechny naše dotazy. Večeře v rámci balíčku byla výborná (chuť a kvalita jídla i obsluha).

  • - profesionalita personálu (příjemní a ochotní) - restaurace (kvalita a způsob přípravy jídel, nabídka v menu i obsluha) - poloha hotelu

  • - vybavení pokoje není zrovna úplně moderní a nové, ale přijeli jsme si užít Mariánské Lázně a ne hotelový pokoj - masér mezi jednotlivými masážemi nejspíš chodil kouřit a byl z něj cítit cigaretový kouř, což může být pro nekuřáky nepříjemné. O problému jsme informovali recepční.

Personál
10
Služby
8
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
8